Nowa aplikacja eWniosekPlus
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 09, kwiecień 2018 11:10
- Odsłony: 2782

ROLNIKU złóż wniosek o przyznanie płatności na 2018 rok za pośrednictwem nowej aplikacji eWniosekPlus.
Należy to zrobić od 15 marca do 15 maja 2018 r.Rolnicy, którzy złożą wnioski po tym terminie, ale nie później niż do 11 czerwca br., będą mieli obniżone należne im płatności o 1 proc. za każdy roboczy dzień opóźnienia. Zmiany do już złożonego wniosku można składać bez żadnych sankcji.
Narysuj uprawy, a aplikacja uzupełni twój wniosek o powierzchnie deklarowane do płatności.
eWniosekPlus to:
- możliwość deklarowania poszczególnych upraw
- pomocne wskazówki
- minimum formalności
- szansa na wcześniejszą wypłatę płatności
Od 15 marca 2018 roku aplikacja eWniosekPlus dostępna na stronie www.arimr.gov.pl
Składając wniosek o przyznanie płatności za pomocą aplikacji eWniosekPlus zyskujesz:
- Możliwość złożenia wniosku bez konieczności modyfikowania danych w przypadku, gdy powierzchnie deklarowane do płatności nie uległy zmianie w stosunku do poprzedniego roku (uproszczony tryb składania wniosku).
- Dane we wniosku wygenerowane na podstawie danych z wniosku z poprzedniego roku z dostępem do aktualnych danych referencyjnych.
- Automatyczne wypełnianie części wniosku na podstawie rysowanych upraw.
- Wyświetlane na bieżąco w trakcie wypełniania wniosku wskazówki w zakresie uzupełniania pól i dołączania wymaganych załączników.
- Wyświetlane podczas wypełniania wniosku komunikaty o stwierdzonych brakach lub błędach we wniosku. Ich poprawienie lub uzupełnienie przed zatwierdzeniem i wysłaniem do ARiMR wniosku pozwoli uniknąć zmniejszeń kwot płatności ze względu na stwierdzone nieprawidłowości.
- Kontrole wstępne w zakresie przekroczenia maksymalnego kwalifikowalnego obszaru do płatności oraz kontrole krzyżowe umożliwiające korygowanie danych w okresie składania wniosków bez ryzyka zmniejszeń i kar w zakresie płatności.
- Prawidłowo wypełnione wnioski w aplikacji eWniosekPlus nie będą wymagały dodatkowych wyjaśnień składanych przez rolników co w konsekwencji przyspieszy obsługę wniosku oraz da szansę na wcześniejszą wypłatę płatności.
Jak skorzystać?
1. zaloguj się za pomocą dotychczasowego konta (loginu i hasła), a jeśli go nie masz utwórz nowe konto na stronie www.arimr.gov.pl w zakładce eWniosekPlus;
Do założenia konta wystarczy podać trzy dane weryfikacyjne:
- numer identyfikacyjny – „numer gospodarstwa”,
- kwotę ostatniego przelewu otrzymanego z ARIMR, zrealizowanego w roku 2017 (w przypadku gdy rolnik w danym dniu otrzymał więcej niż jeden przelew należy wprowadzić kwotę z największego przelewu, w przypadku braku otrzymania przelewu od ARiMR w roku 2017 należy wprowadzić wartość 0),
- 8 ostatnich cyfr numeru rachunku bankowego wskazanego we wniosku o wpis do ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności,
- adres email - pole nieobowiązkowe;
2. wypełnij Wniosek o przyznanie płatności na rok 2018 i dołącz wymagane dokumenty;
3. wyślij i pobierz potwierdzenie.
Dodatkowe informacje:
- pod bezpłatnym numerem infolinii 800-38-00-84;
- na stronie internetowej www.arimr.gov.pl;
- wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pomocą formularza kontaktowego;
- w Punktach Informacyjnych ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Kierownik Biura Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej
ul. Różańska 9, 07 - 300 Ostrów Mazowiecka
tel. (29) 745 99 40, fax. 745 22 40